Szukaj

Zwroty i reklamacja

Zależy nam na Twojej satysfakcji.

Dokładamy wszelkich starań, aby nasi Klienci byli zadowoleni z dokonanego zakupu. Dlatego, jeżeli jest jakiś powód, który sprawia, że masz zastrzeżenia do naszego produktu lub obsługi, z góry dziękujemy, że zechcesz się z nami nim podzielić, bo to pozwoli nam poprawić proces na przyszłość.

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Powiadom nas o swoich zastrzeżeniach
Skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (+48 697278041 lub kontakt@kuznia-drewna.pl). Ustalimy najszybszy sposób przeprowadzenia reklamacji.

2. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji, zgodnie z ustaleniami telefonicznymi bądź mailowymi i dołącz go do przesyłki. Dokument można pobrać tutaj.

3. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz z kopią dokumentu sprzedaży, zgodnie z ustaleniami telefonicznymi bądź mailowymi.

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Detaltech - Krzysztof Cygan

Nowy Świat 1

33-130 Radłów

4. Zwrot towaru

Jeżeli rozważasz zwrot z Kuźni Drewna, to znaczy, że z jakiegoś powodu nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zanim odeślesz, skontaktuj się z nami koniecznie, bo chętnie poznalibyśmy motywację Twojej decyzji. Oprócz tego, jak poznamy powód to może uda się nam wspólnie wypracować interesujące Cię rozwiązanie.

Zgodnie z obowiązującym prawem masz 14 dni na zwrot towaru.
Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij je firmą kurierską na nasz adres wraz ze zwracanym produktem.

Adres do wysyłki:

Detaltech - Krzysztof Cygan

Nowy Świat 1

33-130 Radłów

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem dołącz także wszystkie otrzymane z nimi akcesoria oraz dokument sprzedaży.

Pamiętaj proszę: przesłanie niekompletnego produktu nie będzie uznane jako wiążące dokonanie zwrotu.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Wybierz pierwszy produkt